HTML

Információtudomány és média a 21.század elején

Információtudomány és média a 21.század elején

Friss topikok

Címkék

E-learning fogalmának értelmezési lehetőségei

2012.03.04. 23:48 | Vbalint | Szólj hozzá!

  Távoktatás és e-learning. Eddig nem tettem lényegi különbséget a kettő között, amikor ezekről a folyamatokról beszéltem. Ez valószínűleg onnan ered, hogy a jelenlegi órák anyagai elválaszthatatlanok az elektronikus jelenléttől. Ugyan a 90-es években a Commodore 64…

Digitális nemzedék elméletek

2012.03.04. 00:58 | Vbalint | 3 komment

  Mikor ezeket a sorokat írom, addigra a csoport aktívabb tagjai már közreadták blog bejegyzéseiket. Ugyan szerettem volna hamarabb feltenni facebookra én is az órával kapcsolatos gondolataimat, azonban az első hét után kifejezett tavaszi fáradtság (ahogy a kommentben is…

· 1 trackback

A nap huszonnégy órából és egy éjszakából áll

2012.02.29. 01:40 | Vbalint | Szólj hozzá!

  Az említett mondatot anyósom mondta nekem, mikor a napi menetrendemet összefoglaltam neki azóta, hogy a konnektivista és távoktatás csoportba jelentkeztem ebben a félévben. Azonnal éreztem, hogy jó ideig igaz is lesz rám/ránk ez az állítás.   Általánosságban…

Távoktatás: didaktikai modellek és az oktatási folyamatot meghatározó tényezők

2012.02.27. 00:23 | Vbalint | 3 komment

 A didaktikai módszerek távoktatáshoz való viszonya volt a téma az első órán, ahol az általános didaktikai modelleket tekintettük át nem technika centrikusan. Ezek röviden az alábbiak:Cube féle kibernetikai-információelméleti modell, ami nem gyakorolt túl vagy hatást a…

süti beállítások módosítása